Czy dzisiejszy artysta może się sprawdzić w robieniu murali?

Ważne w dowolnej kampanii reklamowej, jest przyciągnięcie potencjalnego klienta naszą ofertą. Żeby prawidłowo wykonać zadanie, twórcy reklam zazwyczaj chcą wykorzystywać znane twarze w swoich reklamach.


We współczesnej reklamie artysta, jaki jest bardzo często eksploatowany, to malarz słynnych słoneczników.




Nie wyłącznie dzieła popularnego artysty są wykorzystywane w reklamach, lecz także sama sylwetka artysty. Sama głowa tego artysty została wykorzystana przez producenta szamponu przeciwłupieżowego, aby zachęcić klientów do jego nabywania. Artystami dzisiaj można określać ludzi, którzy tworzą ciekawe reklamy, lub strony internetowe promujące jakąś spółkę.

To warte zerknięcia (lipinscy.pl/projekty-domow/) materiały, dlatego nie wahaj się oraz zobacz je - to zbliżona problematyka, która jest na pewno godna zainteresowania.

Dziś wiele miast także ma kolekcję murali zrobionych przez prawdziwych artystów. Te miasta to Warszawa, Wrocław czy Łódź. Co rok są urządzane festiwale, na jakich artyści tworzą swe następne dzieła. Wraz z festiwalem są organizowane liczne imprezy kulturalne organizowane dla mieszkańców. Są to debaty, pokazy filmowe czy pikniki artystyczne.


dywan
Autor: HAY
Podpatrzone na: Stereodesign.pl


Led
Autor: Dennis van Zuijlekom
Podpatrzone na: http://www.flickr.com


W mnóstwa miastach działają biura reklamowe, jakie kompleksowo mogą obsłużyć kampanie reklamowe tworzeniem murali. Równocześnie mogą robić to w kilku miejscach na terenie całej Polski. Murale są wykonywane tylko manualnie i to z ogromną precyzją. Skuteczność tego typu reklamy jest niezwykle wysoka. Najczęściej murale wykonywane są w miejscach, w których codziennie przewija się mnóstwo osób. Jest więc gwarancja, że reklama tego typu zostanie zauważona przez wielu potencjalnych nabywców. Przeważnie mural ma bardzo obszerne Rozmiary, więc nie mógłby być niedostrzeżony przez np. pieszych.




Jakby się mogło wydawać taka reklama nie jest asygnowana wyłącznie dla młodego klienta. Walory artystyczne, które zdobią mury zabytkowych kamienic powodują, że taka reklama mogłaby być reklamą uniwersalną.
23/08/27, 07:44:04
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.