Kiedy potrzebujesz kącik pracy w mieszkaniu

Masz własną działalność gospodarczą? A może bierzesz zlecenia dla różnych klientów? W obu przypadkach przyda ci się w domu miejsce do działania – Home office. Perfekcyjnym pomysłem będzie zrobić salon z miejscem do pracy.
praca w domu
Autor: Philips Polska
W pierwszej kolejności spójrzmy na pokój dzienny obiektywnie i zdecydujmy ile przestrzeni chcemy przeznaczyć na Home Office - kącika do pracy. Przemyślmy również w którym miejscu zorganizujemy miejsce do pracy. Gdy już zdecydujemy o tym, gdzie chcemy je zaaranżować, możemy rozpocząć zakupy. Potrzebujemy biurko – zalecamy szczególnie biurka narożne, krzesło z oparciem oraz niewielką zamykaną półkę z kilkoma półkami na dokumenty. Możemy oczywiście zakupić duże biurko z nadstawką, ale pomniejszy ono znacznie przestrzeń pokoju.

Gdy już znajdziemy potrzebne nam meble, odpowiednio je ustawimy, damy nań komputer, możemy zacząć zakupy bibelotów. Mamy dość spory wybór różnego typu segregatorów, przyborników, kubeczków na długopisy i inne drobiazgi. Przemyśl uważnie jakiego typu rzeczy będziesz potrzebować i je wypisz.

Wejdź na ten link i zdobądź użyteczne info (http://www.sklep.sn-promet.pl/) na temat omawianej w tym artykule problematyki. Z pewnością rzeczywiście uznasz je za godne uwagi!

Nie chcesz przeoczyć ważnych spraw? Nad biurkiem zawieś małą korkową tablicę, na której będziesz przywieszać kolorowe karteczki z przypomnieniami dotyczącymi deadline’ów, najbliższych zleceń, czy innych kwestii, które masz koniecznie wykonać. Praktyczne biurowe gadżety można dostać w praktycznie każdym kolorze.

Sprawdź też

Parę słów o tym, jakie meble postawić w prywatnej bibliotece pani domu lub w gabinecie pana domu

Stolik w salonie
Autor: Emily May
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
W każdym mieszkaniu niezbędne bywa chociaż jedno pomieszczenie, gdzie lokatorzy mogą bez żadnych trudności poświecić się twórczej pracy. Pan domu potrzebuje spokojnego miejsca, aby tam przekartkować codzienną prasę lub wykonać zaległe obowiązki służbowe. Natomiast pani domu będzie chciała, aby w jej domu znalazło się pomieszczenie, gdzie będzie w stanie przeczytać swoją ulubioną powieść sensacyjną. W miejskich wieżowcach trudno wygospodarować ekstra przestrzeń, ale już w domkach jednorodzinnych na przedmieściach można wydzielić pokój nazywany najczęściej biblioteką lub gabinetem.


Miejsce do pracy możemy mądrze odgrodzić od reszty pokoju, np. ustawiając parawan albo regał z książkami, radzi lou, internautka w publikacji na swoim blogu: kącik do pracy w domu . Blogerka publikuje kilka całkiem udanych i praktycznych aranżacji miejsca do pracy. Zdecydowanie polecamy!
22/06/18, 07:51:10
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.