Przekazy
reklamowe, głównie przy dużych kampaniach powinny się w pewnych kwestiach wyróżnić. To wymóg, jaki przedstawi konkretną agencję w bardzo dobrym świetle. W latach ubiegłych standardy w agencjach pozostawały takie same. Natomiast w chwili obecnej wiele w takim zakresie uległo zmianom.
Autor: Omar Bárcena
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Obecnie ważne jest to, aby w jakikolwiek sposób zaskakiwać ludzi. Wywoływać na nich dobre efekty. Liczy się niebanalność, a także wykorzystywanie nowatorskich metod. W ten sposób podkreśla się wagę konkretnej akcji marketingowej. Skutkiem tego na przykład przy większych bilboardach używa się światła diodowego. To widowiskowe źródło oświetlenia od razu rzuca się w oczy potencjalnym odbiorcom.
Samo światło led, w którym strumieniem światła będzie dioda elektroluminescencyjna od paru lat eksploatowane jest na mnóstwo sposobów, w domach prywatnych, jak i w obiektach publicznych. Głównym atutem takiego oświetlenia jest spora solidność, duża funkcjonalność, lub znacznie zmniejszone nagrzewanie.
Oświetlenie to warto wybierać tam, gdzie wielokrotnie i niedługo robi użytek się ze światła, przykładowo w łazience. I mimo że jest to droższy typ oświetlenia, to nie podlega wątpliwości, iż powzięty wydatek zostaje prędko wynagrodzony przez dłuższą trwałość i efekty wizualne takiego źródła światła.
Podane wcześniej plusy pokazują, że dlatego korzystnie będzie zdecydować się na podświetlane kasetony led w celach reklamowych, gdyż świecące znaki na dłużej zapadają. Kiedy dlatego dana
agencja reklamy dysponuje w czasie danej akcji marketingowej dużymi funduszami to jednym ze standardowych środków reklamy muszą stać się kasetony ledowe. Ten dobór okaże się trafiony. Wybrany kaseton będzie zauważalny w równym stopniu za dnia,
Autor: Patrick Finnegan
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
jak i nocą.