Duża część posiadaczy działalności gospodarczej nie może wyobrazić sobie stoisk targowych, gali branżowych lub jakiejkolwiek ważnej biurowej uroczystości bez tzw. promocyjnych ścianek.
Ta niezwykle widowiskowa i relatywnie tania postać reklamy pozwala na skuteczne komunikowanie się z potencjalnymi odbiorcami oraz z konkurencją.
Przekazywana jest jej informacja, że posiadają oni do czynienia z firmą mającą ugruntowaną pozycję na rynku. Rynek reklamowy natomiast rekomenduje niezwykle bogatą ofertę możliwości, jeżeli myślimy o systemach targowych oraz wystawienniczych. Najważniejszymi składnikami, które ograniczają nas w tej kwestii są nasz
budżet oraz nasze wymagania w jaki sposób powinno się prezentować nasze stoisko. Prawie w każdym przypadku agencje reklamowe (
banery reklamowe) proponują różne, nowatorskie postaci promocji podczas akcji reklamowych czy targów. Jednym z takich rozwiązań, po które klienci najczęściej sięgają, są ścianki reklamowe. Takie ścianki promocyjne pozwalają na uzyskanie bardzo znacznej powierzchni reklamowej przy niedużych kosztach.
Autor: Shannon
Podpatrzone na: http://www.flickr.com
Ich forma i rozmiary pozwalają z dużej odległości zauważyć stoisko firmy, a za sprawą umiejętnie naniesionej grafiki albo dzięki nadrukom, tego typu reklamowa ścianka sama w sobie może stać się niejako marketingowym dziełem sztuki. Ponadto zaletą tego typu ścianek jest bardzo lekka konstrukcja oraz zdolności bardzo szybkiego demontażu. Dzięki takiemu rozwiązaniu nie ma jakichkolwiek problemów z ich transportem. Ścianki promocyjne są popularne także z tego powodu, że posiadają uniwersalny charakter.